παραδοτέο


Origin of Ballet

Το μπαλέτο ξεκίνησε από τα ιταλικά γήπεδα της Αναγέννησης του 15ου αιώνα. Ευγενείς και γυναίκες δέχονταν πλούσιες εκδηλώσεις, ιδιαίτερα γαμήλιες γιορτές, όπου ο χορός και η μουσική δημιουργούσαν ένα περίτεχνο θέαμα. Οι δάσκαλοι του χορού δίδαξαν τα βήματα στους ευγενείς και το δικαστήριο συμμετείχε στις παραστάσεις. Τον 16ο αιώνα, η Catherine de Medici —μια Ιταλίδα ευγενής, σύζυγος του βασιλιά Ερρίκου Β' της Γαλλίας και μεγάλη προστάτιδα των τεχνών— άρχισε να χρηματοδοτεί το μπαλέτο στη γαλλική αυλή. Τα περίτεχνα φεστιβάλ της ενθάρρυναν την ανάπτυξη του μπαλέτου ντε κούρ, ενός προγράμματος που περιλάμβανε χορό, διακόσμηση, κοστούμια, τραγούδι, μουσική και ποίηση. Έναν αιώνα αργότερα, ο βασιλιάς Λουδοβίκος XIV βοήθησε στη διάδοση και την τυποποίηση της μορφής τέχνης. Παθιασμένος χορευτής, ερμήνευσε ο ίδιος πολλούς ρόλους, συμπεριλαμβανομένου του Βασιλιά Ήλιου στο Ballet de la nuit. Η αγάπη του για το μπαλέτο προώθησε την εξύψωσή του από μια προηγούμενη εποχή για ερασιτέχνες σε μια προσπάθεια που απαιτεί επαγγελματική κατάρτιση.

Μέχρι το 1661, μια ακαδημία χορού είχε ανοίξει στο Παρίσι και το 1681 το μπαλέτο μεταφέρθηκε από τα γήπεδα στη σκηνή. Η γαλλική όπερα Le Triomphe de l'Amour ενσωμάτωσε στοιχεία μπαλέτου, δημιουργώντας μια μακρόχρονη παράδοση όπερας-μπαλέτου στη Γαλλία. Στα μέσα της δεκαετίας του 1700, ο Γάλλος δεξιοτέχνης του μπαλέτου Jean Georges Noverre επαναστάτησε ενάντια στην τέχνη του μπαλέτου της όπερας, πιστεύοντας ότι το μπαλέτο θα μπορούσε να σταθεί από μόνο του ως μορφή τέχνης. Οι αντιλήψεις του - ότι το μπαλέτο πρέπει να περιέχει εκφραστική, δραματική κίνηση που θα πρέπει να αποκαλύπτει τις σχέσεις μεταξύ των χαρακτήρων - εισήγαγε το ballet d'action, ένα δραματικό στυλ μπαλέτου που μεταφέρει μια αφήγηση. Το έργο του Noverre θεωρείται ο πρόδρομος των αφηγηματικών μπαλέτων του 19ου αιώνα.

Amazing Ballet Facts:

1.Ένας χορός μπαλέτου διαρκεί κατά μέσο όρο τέσσερις ώρες.
2.Μαζί, τα καλσόν των ανδρών χορευτών απλώνονται σε όλο το μήκος της σκηνής και πίσω λίγο πάνω από τρεις φορές.
3. Μια μπαλαρίνα φοράει 50 με 150 tutu στη ζωή της.
4. Μια παράσταση μπαλέτου μπορεί να διαρκέσει έως και 5.000 ώρες εξάσκησης.
5. Μαζί, οι μπαλαρίνες πηδούν 900 πόδια στον αέρα κατά τη διάρκεια παραστάσεων.
6. Η αφοσίωση μιας μπαλαρίνας στην τέχνη της μπορεί να διαρκέσει περισσότερο από τη φυσική της ικανότητα να εκτελέσει.
7. Ένα στούντιο μπαλέτου έχει 400 σανίδες από ξύλο.
8. Το ξύλινο δάπεδο ενός στούντιο πρέπει να συντηρείται με τη χρήση ρυθμιστή δαπέδου 17″ μηνιαίως.
9. Για να αποφευχθεί η ζημιά στο ξύλινο πάτωμα, οι διαρροές πρέπει να καθαριστούν αμέσως.
10. Τα ξύλινα πατώματα στούντιο χορού πρέπει να σφουγγαρίζονται με κεφαλή σφουγγαρίστρας μικροϊνών.
11. Οι ιδιοκτήτες στούντιο μπορούν να κατασκευάσουν το δικό τους πλωτό υποδάπεδο για ένα κλάσμα της τιμής που θα κόστιζε η χρήση ενός εργολάβου.
12. Η εγκατάσταση ενός πλωτού υποδαπέδου διαρκεί δύο άτομα περίπου πέντε ημέρες για να ολοκληρωθεί.
13. Ένα πλαστικό μαχαίρι στόκου μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την αφαίρεση τσίχλας. Μη χρησιμοποιείτε μεταλλικό μαχαίρι στόκου.
14. Ένας άνδρας χορευτής φοράει 4.000 ζευγάρια καλσόν κατά τη διάρκεια της ζωής του.
Το δάπεδο θα πρέπει να επικαλύπτεται εκ νέου με μια νέα στρώση φινιρίσματος τουλάχιστον μία φορά το χρόνο.
15. Η θέα ενός tutu αυξάνει τη χαρά στο 60% των μελών του κοινού μπαλέτου.

απαραίτητος ρουχισμος μπαλετου

Κορμάκι: Το κορμάκι αγκαλιάζει το σώμα ώστε να τονίζονται καλύτερα οι χορευτικές κινήσεις


Παπούτσια: Πρόκειται για τα μαλακά παπούτσια χορού, δερμάτινα ή υφασμάτινα, σε ροζ χρώμα. Αγκαλιάζουν το πέλμα του ποδιού και αποτελούν το τελείωμα της κίνησης ως επιστέγασμα ενός αρμονικού και άρτιου αποτελέσματος.





Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδω







πατηστε εδω για να μεταφερθειτε στην αρχικη σελιδα

Σχόλια